به گزارش روابط عمومی شهرداری کمیجان  با اقدام بموقع شهرداری کمیجان حفره ای که بدلیل نشت آبهای سطحی  و زیرسطحی در مقابل اداره پست  ایجاد شده بود ترمیم شد. به هرحال این هم یکی از اتفاقات یا   یکی از حوادث ناگواری بود که می توانست رخ بدهد ولی با عکس العمل سریع و اقدام بموقع کارگران   شهرداری  کمیجان  بخیر گذشت .همانطورکه تصاویر گویاست محل مذکور دقیقاً  در پیاده رو مقابل اداره پست  که روزانه  چندین عابر پیاده  از روی آن تردد می کند می باشد  .پس از اینکه دهانه این حفره با بیل مکانیکی باز شد کارگران شهرداری تازه متوجه نشست  چند متری عمقی زمین شدندکه اگر کمی دیرتر اقدام می شد موجب رخ دادن حادثه ناگواری برای شهروندان می شد.

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

درباره modir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • *

    code