به گزارش روابط عمومی اعضای محترم شورا ،شهردار محترم وجمعی از کارمندان و کارگران شهرداری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با تجمع در میدان شهرداری با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجارخود را از سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند . یکی از مهمترین نکات که در این مراسم به […]



